Να είσαι πάντα ο εαυτός σου

Σήμερα το σύμπαν ήταν μια ψευδαίσθηση δημιουργημένη από το μυαλό μου, μα έφτασε στο τέλος της όταν θέλησα να κάνω κακό στον εαυτό μου, αυτή η ψευδαίσθηση ότι το σύμπαν είναι ψευδαίσθηση που φτιάχνεται χάρη στον εαυτό μου. Μα πως γίνεται Εαυτέ μου να μην αγαπάς τον εαυτό σου? αναρωτήθηκε ο εαυτός μου που μόλις πόνεσε χώρισε τον εαυτό του από τον Εαυτό του. Δεν υπάρχει Εαυτός αποκρίθηκε στον εαυτό του ο εαυτός που έχασε τον Εαυτό που έπλασε από τον εαυτό του. Κι όταν έχασε τον εαυτό του γονάτισε πιστεύοντας τον Εαυτό του.

Στο δια ταύτα ένας θυληκός εαυτός αρνήθηκε τον εαυτό μου. Τάχα ήμασταν πλασμένοι ο ένας για τον άλλο από τον Εαυτό μου, αλλά αυτή ισχυρίζεται πως ακούει τον Εαυτό της και πως δεν της παίζει ύπουλα παιχνίδια ο εαυτός της. Αυτό στ’ αλήθεια με κάνει και χάνω τον Εαυτό μου και με βάζει να πιστεύω ότι υπάρχουν πολύ Εαυτοί.

Τελικά προσπαθώ να είμαι πάντα ο εαυτός μου.

~ από legendofdarkness στο Νοέμβριος 20, 2013.

Σχολιάστε

 
